banner-lefticonbanner-rightIcon
درباره ی کلینیک

معرفی کلینیک نگاه دیگر

  • زهره قنواتیزهره قنواتی
  • 13 مهر 1402
  • 3 دقیقه مطالعه
معرفی کلینیک نگاه دیگر

کلینیک روانشناسی نگاه دیگر در بندر ماهشهر فعالیت خود را به صورت حضوری و غیرحضوری در حیطه ی روانشناسی با حضور متخصصین حرفه ای از سال 1398 شروع کرده است.

موسس کلینیک نگاه دیگر:سرکار خانم زهره قنواتی (کارشناس ارشد روانشناسی بالینی)

 

زمینه های فعالیت کلینیک نگاه دیگر

کلینیک نگاه دیگر در حیطه‌های روانشناختی اعم از کودک، نوجوان، بزرگسال، زوجین، پیش از ازدواج، والد و کودک، خانواده، اختلالات فردی و … خدمات خود را به کلیه عموم ارائه می کند.

همچنین با هدف ارتقا سطح فرهنگی خانواده و جامعه با برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی به صورت تئوری و عملی برای عموم، روانشناسان و مربیان؛ در کلیه ی حیطه‌های روانشناختی ذکر شده در بالا، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 

تست و آزمون های روانشناختی

متخصصان نگاه دیگر با یک مصاحبه تشخیصی کوتاه و استفاده از آزمون‌های روانشناختی می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان، سلامت روان شما و همچنین جنبه‌های مختلف شخصیت شما را بررسی کرده و در جهت ارتقاء سطح فردی و شخصیتی و بهداشت روانی، شما را یاری نمایند. چنانچه مایل هستید خود را سنجش و در شناخت شخصیت خود قدمی بردارید با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید.

 

راه های ارتباطی و ثبت نوبت

درصورت تمایل به ثبت نوبت در کلینیک نگاه دیگر، میتوانید با شماره تماس کلینیک: 09168236095 جهت اخذ نوبت و همچنین درصورت وجود هرگونه نظر و انتقاد از کلینیک و پرسنل نگاه دیگر می توانید با شماره پشتیبانی مرکز: 09364773572 تماس حاصل فرمایید.

آدرس مرکز: بندر ماهشهر، خیابان منتظری، کوچه ی مصطفی خمینی، روبه روی سونوگرافی نور، طبقه ی دوم