banner-lefticonbanner-rightIcon
درباره ی کلینیک

مشاور خانواده با نگاه دیگر

  • زهره قنواتیزهره قنواتی
  • 09 آبان 1402
  • 3 دقیقه مطالعه
مشاور خانواده با نگاه دیگر

مشاور خانواده با نگاه دیگر

یک خانواده با تصمیم به ازدواج شکل می گیرد و اولین نقش های ایجاد شده در خانواده ، نقش های همسری می باشد اما پس از به دنیا آمدن فرزندان، نقش ها در خانواده توسعه می یابد و روابط بین نقش ها دچار تغییر خواهد شد و همچنین تعداد روابط در خانواده افزایش می یابد. با افزایش تعداد اعضای خانواده ، روابط در خانواده نسبت به تعداد افراد افزایش یافته و همین امر باعث می شود که خانواده اعم از همسران ، پدر ، مادر ، فرزندان ، خواهر و برادران برای داشتن خانواده ای منسجم ، موفق و همچنین داشتن روابط با کیفیت ، به یک یا چند روانشناس جهت ارتقا سطح فرهنگی خانواده نیاز داشته باشند تا بتوانند نقش های خود را به خوبی بشناسند و مهارت های الزم را کسب کنند.

 

یادگیری مهارت ها را متوقف نکنید

در هیچ مرحله ای از زندگی یادگیری مهارت های خانواده را متوقف نکنید زیرا فرزندان شما مدام درحال ورود به مراحل جدیدی از رشد خود هستند و به روز بودن اطالعات و تربیت شما به عنوان والدین خانواده مسیر زندگی آن ها را تغییر می دهد.نوع برخورد شما با همسر خود (حتی در خلوت دو نفره) می تواند بر خانواده تاثیر بگذارد و داشتن مهارت های الزم در این زمینه ، بسیاری از تنش های موجود را کاهش می دهد.

 

خانواده را بیمه کنید

پس اگر قصد تشکیل خانواده را دارید و یا مدت ها است که خانواده ی خود را تشکیل داده و دچار بحران ها و مشکلات خانوادگی شده اید؛ وجود یک مشاور خانواده با تجربه می تواند خانواده ی شما را بیمه کند. به طوری که اگر در ابتدای راه هستید؛با اطمینان و امنیت،آجر های زندگی را روی هم بچینید و اگر در میانه ی راه هستید و یا فکر می کنید خانه خراب شده اید با کمترین خسارت و تاوان، خانه ی خود را بازسازی کنید.

 

مشاور خانواده

یک مشاور خانواده ،تخصص لازم در همه ی حیطه های مورد نیاز خانواده اعم از کودک ، نوجوان ، بزرگسال ، زوجین ، فرزندپروری ، اختالالت فردی و.... را دارا می باشد و کلیه ی اعضای خانواده را تحت پوشش خود قرار می دهد. مشاور خانواده با توجه به نیاز خانواده فعالیت خود را آغاز می کند. اگر خانواده نیاز به آموزش داشته باشد؛ تحت عنوان آموزش خانواده و اگر نیاز به درمان داشته باشد؛ تحت عنوان خانواده درمانی فعالیت می کند.

 

مشاور خانواده در ماهشهر

مشاور خانواده در ماهشهر،عبارتی محدود و ناآشنا بود که امید است با تاسیس کلینیک نگاه دیگر، نیاز همشهریان عزیز در زمینه ی درمان و آموزش خانواده برطرف گردد.ما در کلینیک روانشناسی نگاه دیگر بهترین مشاوران خانواده در ماهشهر را در مکانی امن و آرامش بخش گرد هم آورده ایم.مشاوران و روانشناسان باتجربه ی ما در همه ی حیطه های روانشناسی به صورت حضوری و غیر حضوری ، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

 

فقط کافی است با شماره ی زیر تماس بگیرید و داشتن نگاهی متفاوت به زندگی را تجربه کنید.

 

شماره تماس ما: 09168236095

 

اینستاگرام ما: negahe_diigaarr@